Sunday, January 01, 2006

وقتی رسیدم اونقدر خوابم میومد که فقط دلم می خواست یک ساعت چشمهامو ببندمو توی این دنیا نباشم. جیم تازه از خواب بیدار شده بود. یه جوری دلتنگی می کرد که انگار منو خیلی وقته ندیده. دراز کشیدم. پلکهام سریع روی هم رفت. اومد بالای سرم نشست. گفت : نخواب دیگه، من دارم می رما. گفتم: چی کار کنیم آخه. گفت: بیا یه کنسرت راه بندازیم. گیتار شکستمو که یک سال و نیم بود ، دست نگرفته بودم و حالا فقط چهار تا سیم داشت، آورد. خودشم پشت کیبورد نشست. سه تا صندلی هم گذاشت که مثلا تماشاچی هم داشته باشیم. گفتم: چی بخونیم؟ گفت: شادمهر. اونوقت این آهنگو زدیم و خوندیم

تو بی نهایت شب .......... وقتی نگاهت می خندید

چشمهای خیره من............ اندوه تو نمی دید

چرا غریبه بودم.................. با غربت نگاهت

تصویرمو ندیدم.................. تو چشم بی گناهت

کاشکی برای قلبت............یه آسمون می ساختم

روح بزرگ تو رو .................چرا نمی شناختم

آیینه گریه می کرد............وقتی تو رو شکستم

ستاره پشت در بود.......... وقتی درها رو بستم

تو بودی و سکوت و ........ غروب سرد پاییز

باغچه رو زیر و رو کرد....... برگهای زرد پاییز

حالا منه غریبه................. دنبال تو می گردم

با قلب آسمونیت.............. کمک کن تا برگردم

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ممنونم دوست عزیز برای این کامنتهای پر مهرت.

03 January, 2006 04:45  
Anonymous Anonymous said...

khobe khosh migzare!

03 January, 2006 17:06  
Blogger Shahrzad said...

Khob!...!

03 January, 2006 18:31  
Anonymous Anonymous said...

rast migeh faezeh khosh migzareh behet digeh man alan koli dos dashtam onja boodam ;)

03 January, 2006 21:03  
Anonymous Anonymous said...

تو چقد مهربونی....من بودم اگه اون همه خوابم میومد محال بود بلند شم کنسرت راه بندازم/ باید ازت مهربونی یاد بگیرم

04 January, 2006 11:20  
Anonymous Anonymous said...

شاید حق با تو باشد و شاید .........باید جای برگها بود تا معنای خردشدن را فهمید . و ممنون که سر زدین.

04 January, 2006 22:09  
Anonymous Anonymous said...

انتخابت خیلی خوب بود....من خیلی کارای شادمهر رو دوست دارم

05 January, 2006 18:06  
Anonymous Anonymous said...

salam setareye soheil. sherkat ke sar nemizani, mobiletam ke javab nemidi,goftam faghat inja mishe peydat kard, hatman dare khosh migzare dige.farnaz khoobe? hafteye dige shayad berim kooh, doost dashtid biyayd, rasti in ahango bayad vase ma ham bekhooni, yadet nare

06 January, 2006 10:45  
Anonymous Anonymous said...

salam!
agha dafeye dige too shahrestana ham bilit forooshi konid!

06 January, 2006 19:16  
Anonymous Anonymous said...

من هر وقت اینجا میام زمینهء وبلاگت طوریه که بعد که ازش خارج میشم باعث میشه چشمم دوباره اون زمینه رو ببینه! زمینهء خیلی قشنگیه. اما نمیدونم چرا چشم منو اذیت میکنه

07 January, 2006 00:20  

Post a Comment

<< Home