Wednesday, October 11, 2006

ای عشق چهره ی سرخ تو پيدا نيست

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

اينجحوري كه تن شاعر تو گور رفت رو ويبره !


حالا حالت خوبه ها من مدانم! من فكر كنم كه خوب باشي ... راستي آبي يا قرمز چه تفاوت دارد ؟ مهم اينه كه چهره رو عشق است آيا ميشناسيدش؟

12 October, 2006 12:44  
Anonymous Anonymous said...

بیکار نشین علیرضا! یدونه از اون سرخای حسابی سرخشو پیدا کن!

(یالثارات هم مال انصار حزب الله میباشد!)

13 October, 2006 19:16  
Blogger شراره شریعت زاده said...

سلام. از حضور شما در 54ری بسیار متشکرم.نه دیگه خر نشد تو اون خراب شده دکترا بگیره.دارم آرشیوتون را می خونم

13 October, 2006 20:42  
Anonymous Anonymous said...

ای آقا! گاس که ما هم حسابی کوررنگی می‌گیریم و سبز و آبی هم...
آره رفیق... هنوز غار خودمو به همه‌چی ترجیح می‌دم. غاری کوچک ، چند یار جانی و کمی چیپس و ماست پرچرب و مخلفات و چای دو غزال ؛)آرامش، چیزیه که به شدت دوست دارم. (این شبا تهران رو یه جور حیرن‌انگیزی دیدم برای اولین بار تو یه همچین شبائی. تجریشی که این فصل از سال تا ساعت 2 نیمه‌شب از ترافیک سنگین داشت خفه می‌شد و نشد با دل آسوده مثل قدیم‌الایام زندگی‌م با رفقا تا سید خندان درش قدم بزنم. ای‌عجب دانم از کار افتاد بس‌که گفتم عجب عجب عجب!!!)
شاد باشی امیدوارم رفیق :)

14 October, 2006 01:35  
Anonymous Anonymous said...

آی عشق
آی عشق...

14 October, 2006 10:31  
Anonymous Anonymous said...

nagard nist...delam mikhad weblogamo bebandamo dar ram.maili dari benevis baram age jayi zadam bet begam.bashe?

15 October, 2006 13:24  
Anonymous Anonymous said...

سلام. ای بابا چه خبره اینجا؟ مثل اینکه من خیلی از قافله عقبم.

16 October, 2006 14:13  
Anonymous Anonymous said...

علي رضا ! خوابت برده تو سرما ! نخوابي الان ها برات خوب نيست !
از ما گفتن ،

19 October, 2006 22:11  
Anonymous Anonymous said...

manam inja ro kheili doost daram ama delam mikhad bishtar va zood be zood benvisi doost joon hummmm nemidoonam shayad adshte bashe lighate nazramo fek konam dareh omidvaram adshte basheh !!!

20 October, 2006 09:46  
Anonymous Anonymous said...

سلام علیرضای عزیز. ممنون که به من سر زدی. دوست خوبم این چه حرفیه که فکر کردی واسه اون جمله ات ازت ناراحت شدم، خیلی خودم رو بیشتر از این ها میدونم رفیق؛) شما از دوستان خوب من هستی. آرزو می کنم هر جا که هستی موفق و پیروز باشی.
راستی اگر دوست داشتی بگو کجا هستی بلکه بیام یک ویندوز ایکس پی برات نسب کنم مثل قدیم فارسی کامنت بگذاری واسم.
راستی صورت سرخ عشق همه جا پیداست فقط باید دلت عاشق بشه.شاد باشی

20 October, 2006 12:01  
Anonymous Anonymous said...

آره دیر رسیدی! متاسفانه یاسر و وحید رو هم ندیدم.

20 October, 2006 17:49  
Anonymous Anonymous said...

are vagheiie!
man nemidonam yani chi!

21 October, 2006 09:07  
Anonymous Anonymous said...

کجاهایی؟

21 October, 2006 12:27  
Anonymous Anonymous said...

آسمان عشق پيداست اما غربت پيدا نيست .......كجايي پسر عيدت مبارك عيد پارسال خونه سعيد يادته به سلامتي او روز...

23 October, 2006 22:01  
Anonymous Anonymous said...

arezo bar asiran hagez nang nabashad

24 October, 2006 01:43  

Post a Comment

<< Home