Tuesday, November 21, 2006

A normal man given a group photograph of school girls and asked to point out the loveliest one would not necessarily choose the infanta of them You have to be an artist A madman Full of shame and melancholy and despair In order to recognize the little deadly demon from the others

My Lolita

اگه به یه مرد معمولی یه عکس دسته جمعی از دخترهای مدرسه ای رو بدن و ازش بخوان که دوست داشتنی ترینشون رو انتخاب کنه لزوماً حوری ترینشون و انتخاب نمی کنه باید یه هنرمند باشی یه دیوانه پراز شرمساری و مالیخولیا و بیچارگی تا بتونی شیطان مرگ آور کوچولو رو از میان بقیشون تشخیص بدی

54 Comments:

Anonymous Anonymous said...

پست آخره

22 November, 2006 02:21  
Anonymous Anonymous said...

دقیقاً یک سال و یک ماه پیش بود که این بلاگ و با هزار مصیبت درست کردم. یادم نمیره که باید واسه امتحان تافل درس می خوندم اما جاش اچ تی ام ال نویسی رو تمرین کردم.آخرشم چه قشقرقی به پا شد

22 November, 2006 02:22  
Anonymous Anonymous said...

راستش من برعکس خیلی از شما نه نویسنده ام نه شاعر نه ...من به قول اون کوچولو فقط یه مقلد بودم. ممنون که بعضی وقتها نوشتید خوب می نویسی امااغراق کردید اگه نوشتنی بود واسه همون شیطونه بود

22 November, 2006 03:07  
Anonymous Anonymous said...

یه آقا یا یه خانومی شش یا هفت ماه پیش هر چی از دهنش در اومد اینجا نوشت و آخرش گفت برو سراغ کسی که دوست داره. بابت نصیحت هات ممنون اما من همیشه عاشق کسی هستم که خودم دوسش دارم. یه غرغرو هم یه بلاگی درست کرد و نفهمیدم آخرش چه کار کرد. اما دوست بود یا دشمن نفهمیدم

22 November, 2006 03:24  
Blogger شراره شریعت زاده said...

نمی دونم چی بهت بگم....دلم نمی خواست ننوشتن را ادامه بدی.


"نیستی"
یک منبع انرژی باور نکردنی برای همه ی کسانی است که میخواهند
" باشند"

22 November, 2006 08:17  
Anonymous Anonymous said...

علیرضا
نفس ام بند اومد
این چه پستی بود پسر؟
تو نبودی که همه رو به موندن و موندن و موندن تشویق می کردی؟
نمی گی هزار تا دل چقدر ممکنه برات تنگ بشه؟

22 November, 2006 14:50  
Anonymous Anonymous said...

علي رضا خفه ات ميكنم! اينا چيه نوشتي؟ ‍! حالم بد شد صبح پنجشنبه اي چه كردي با اعصاب سگي من! چته تو ! كي ناراحتت كرده غلط كرده هركي ناراحتت كرده ، بي جا كرده ، مگه الكيه؟ مگه من ميذارم؟ هيچكدوم اينا دليل نميشه كه همينطوري بذاري بري علي رضا به خدا خيلي ازت ناراحتم خيلي!! مگه ما چند تا رفيق فابريك مث تو داريم كه تو هم ميخواي بذاري بري ، اون قت به ما ميگي؟ بابا اين رسمش نيستا! تقي به توقي ميشه بلاگ رو چه كاري آخه پسر جون! پاشو برو يه كم بيرون نفس عميق بكش فقط مواظب باش قندلي نبستي حالا بستي هم يب نداره ، خوبه كه تنبيه بشي تا ديگه رفيق نيمه راه رفاقات نشي! پاشو مينم پسر بد!

23 November, 2006 09:52  
Anonymous Anonymous said...

ببين چي ميگم نه من كه هيچكدوم از رفاقات حالا حالا دست بر نميدارن ، هميشه بودن بهتر از نبودنه اينو يادت باشه خب؟

23 November, 2006 09:54  
Anonymous Anonymous said...

به اضافه ی همینا که بلانش گفت.
دومن
لینک شما توی لیست بلاگ رولینگمه. مگه دیده نمیشه؟

23 November, 2006 11:18  
Anonymous Anonymous said...

بگو دورغه بگو برمی گردی این همه آدم دارن التماست می کنن میشنوی؟؟؟؟؟؟یه جای دیگه باز کن سر بزن دلت می آد؟

23 November, 2006 22:01  
Blogger namard_24 said...

fek konam nanaye to bestaresh kheili sard bude...loooool... behar hal in sarsakhtit belakhare be un chizi ke mikhay miresunadet, hata age akharesh be in natije beresi ke chizi ke mikhasti uni nis ke vaghean mikhay...movafagh bashi

p.s. dar zemn yadet bashe adame bijanbeyi nabashi va fekr nakoni ke man be nanaye to hasudi mikonam...ahmagh nabash..loooool

26 November, 2006 11:32  
Anonymous Anonymous said...

nagoftan dalil bar nabodan nist
.
.
.
biya sar bezan ... harvaght delet khast benevis ...vali naro

27 November, 2006 02:01  
Anonymous Anonymous said...

لعنت به تو !لعنت به تو ...لعنت به تو . دلم میخواهد هزار بار بگویم لعنت به تو که شانه خالی میکنی . که تصمیم میگیری نباشی . که اینجا را میخواهی ول کنی .بروی ... چیزی که خلقش کرده بودی را چنین تصمیم میگیری یتیمش کنی !

27 November, 2006 10:42  
Blogger namard_24 said...

rasti yadam raft begam:

herrrrrrrrrri

ok
shukhi kardam...loooool
tarsidam rofagha hamle konan...loooool
rasti ye sar be bloge man bezan
commenta ro bekhun...khoda ro che didi
shayad ye hali be huli khordo...ye zare omidvartar shodi be zendegi
lolita ham ke mikhuni...sharmande saram dard mikone, hey dari varia yadam miad...looool

27 November, 2006 15:30  
Anonymous Anonymous said...

خوب که چی؟

28 November, 2006 08:42  
Anonymous Anonymous said...

midoonam yeroozi ke dir nist barmigardi alireza midoonam mimooni midoonam bazam miay pishemoon va ama in poste ta etelae sanavi akharet!
bahal bood alireza ...

29 November, 2006 17:09  
Anonymous Anonymous said...

avalan ke salan dovoman hameye chizhaye ke belanch neshte ro manam migam . badesham hala ke man omadam to mizari miri . bashe bashe aghaye doktorrr

30 November, 2006 07:03  
Anonymous Anonymous said...

cheghad zogh mizanam to miay az oonvara!ye soal,in backgroundet chie?

30 November, 2006 13:20  
Anonymous Anonymous said...

به گمانم هنوز زنده ام. و البته بسیار خوشحال از اینکه اینهمه به یادم هستی.
مدتها بود که خیلی کم پیدا بودی برادر.
خوبی؟

03 December, 2006 08:44  
Anonymous Anonymous said...

علیرضا
بنویس دیگه
لوس نشو
دلمون برای نوشته هات تنگ شده.
برای همون تک کلمه ها که زردشون می کردی
همون موقع شم کم می نوشتی اما من از اینکه فکر کنم اینجا دیگه به روز نمیشه شه دلم می گیره.
بگو باشه دیگه
دیدی نوشتی بلانش نره و نرفت؟
من از دیده کامنت هات خوشحال میشم اما یه گوشه ی دلم از فکر اینکه اینجا رو تعطیل کردی گرفته ست.
خودت دلت برای نوشتن تو وبلاگت تنگ نشده؟

03 December, 2006 10:11  
Anonymous Anonymous said...

یه گوش؟علامت سوال؟

03 December, 2006 10:42  
Anonymous Anonymous said...

baba be hle khodesh bezarin
hamash dekhalt...
be hagh digaran va harime khosi digaran ehteram bezarid.
hami khodfkhahi ha ma ro .....

04 December, 2006 10:55  
Anonymous Anonymous said...

:)

04 December, 2006 11:05  
Anonymous Anonymous said...

heh! alireza to fek mikoni vase man baroon oomad???!!?
chashm be khatere to oon jomele ro ham nevashtam baz ...
boro ignasio bekhab aram begir darya niz mimirad...

04 December, 2006 17:26  
Anonymous Anonymous said...

che behtar ke niminivisy.hahahaha
kheili khaz bud inja.hahahahah

05 December, 2006 10:32  
Anonymous Anonymous said...

من یه بار این کارو کردم حال نداد!
بیخیال بابا! نوشتن وبلاگ هیچ ربطی به وقایع زندگی نداره. اگه اهل نوشتن هستی بنویس. که معلومه هستی. اگه نبودی که وبلاگ درست نمیکردی. بیخیال علیرضا. از اینور اقیانوسها داریمت. ادامه بده.

07 December, 2006 17:02  
Blogger namard_24 said...

kudum god baba?
god age budam ta hala khodesh bikhial shode bud estefa dade bud...
dar zemn:
grow up!

09 December, 2006 04:46  
Blogger namard_24 said...

rasti ye chize dige...javabe in anonymousa ro nade...age vaghean khaz bashe neveshtehat, un khaz tare ke miad vaght mizare mikhune,vaghean ke che adamaye oskoli peida mishan...akhe bahush, smart, nabeghe, age khaze chera miay comment mizari? boro vaghteto talaf nakon janam boro unayiro ke khaz nistan bekhun. dar zemn alireza, toam grow up baba...das bardar dige...

09 December, 2006 04:49  
Anonymous Anonymous said...

age nanevisi etefaghe khasi nemiyofte ama ma delemon tang ishe va khodet lahzehato az dast midi vaghti minevisi javdan mishan

14 December, 2006 11:34  
Anonymous Anonymous said...

بون مساله اينه ميدوني ...

14 December, 2006 15:55  
Anonymous Anonymous said...

اومدم ببینم نکنه خبر تازه ای باشه اینجا که نبود
:(

18 December, 2006 15:02  
Anonymous Anonymous said...

biao khoobi kon ye up kon bebinam chi minvisi?

20 December, 2006 21:15  
Anonymous Anonymous said...

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
آیا بود که گوشه چشمی بما کنند

در درم نهفته ز طبیبان مدعی
باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

معشوق چون نقاب ز رخ بر نمیکشد
هر کس حکایتی به تصور چرا کنند

چون حسن عاقبت نه به رندی و زاهدیست
آن به که کار خود به عنایت رها کنند

بی معرفت مباش که در من یزید عشق
اهل نظر معامله با آشنا کنند

حالی درون پرده بسی فتنه میرود
تا آن زمان که پرده بر افتد چها کنند

گر سنگ ازین حدیث بنالد عجب مدار
صاحبدلان حکایت دل خوش ادا کنند

می خود که صد گناه ز اغنیار در حجاب
بهتر ز طاعتی که به روی و ریا کنند

پیراهنی که آید از او بوی یوسفم
ترسم برادران غیورش قبا کنند

بگذر بکوی میکده تا زمره حضور
اوقات خود ز بهر تو صرف دعا کنند

پنهان ز حاسدان بخودم خوان که منعمان
خیر نهان برای رضای خدا کنند

حافظ دوام وصل میسر نمیشود
شاهان کم التفات به حال گدا کنند

21 December, 2006 00:32  
Anonymous Anonymous said...

belakhare mamooli ya divoone?

22 December, 2006 02:38  
Anonymous Anonymous said...

merC alireza jan ashti kardim etefaghan man 6 sale canada hastam mamnoon az tabriketon manam be shoma christmaso tabrik migam harja ke hastin...

23 December, 2006 03:23  
Anonymous Anonymous said...

mikhastam toro bara in bazi davat konammm:((((khodet nakhasti

23 December, 2006 11:07  
Anonymous Anonymous said...

ادم برفي بي دست من به آفتاب عاشق بود ... به افتاب تند تابستان ...

24 December, 2006 11:18  
Anonymous Anonymous said...

دو سه شبه که چشمام بدره ، خدا کنه که خوابم نبره ، تو این قفس که زندون منه ، دلم گرفته و منتظره خدا کنه که خوابم نبره. می خوام که دل به دریا بزنم، یه سینه حرفو یک جا بزنم
چرا کسی نمی گه به من عشق و امیدم به کجا رفته ؟شبا که یکه تنها بمونم با غصه ها تو دنیا بمونم به کی می تونه بگه او که پشیمونه چرا رفته؟! فردا دوباره پاییز میشه باز ، دلش ز غصه لبریز میشه باز ،ای آسمون بهش بگو پشیمون می شی ،به سوز عاشقی قسم که دلخون می شی ،

26 December, 2006 23:35  
Anonymous Anonymous said...

علیرضا امشب دلم خیلی هواتو کرده .دوست دارم

26 December, 2006 23:39  
Anonymous Anonymous said...

نمیگیرم

30 December, 2006 20:48  
Anonymous Anonymous said...

gahi vaghta fek mikonam to ke injaro basti deyniam be man nadari ba che poshtekari bem sar mizani yeho kheili khoshhal misham!!

01 January, 2007 10:20  
Anonymous Anonymous said...

فكر كنم هيج كسي به اندازه من از اين وبلاگ و سابقش خبر نداشته باشه من خيلي خوشهالم كه ديگه علي رضا نمينويسه البته من فكر مي كردم علي رضا يه تكوني به بلاگ بده نه اينكه تعطيلش كنه ولي اينكار هم خوب بود فقط پست آخرش حالم رو گرفت چون به من يه قول ديگه داده بود ديونه دوست داشتني من با اينكه از من خيلي دوري كاملا حس مي كنمت.... ولي اميدوارم با تموم كردن اين بلاگ همه چي تموم شه و خوبيها بيات به سمتت حيف كه اين لوليتا كامنتهاشو بسته وگرنه مي دونستم چي بهش بگم... به زودي ميبينمت

05 January, 2007 02:53  
Anonymous Anonymous said...

سلام. کامنتت را که دیدیم خیلی خوشحال شدم. فکر کردم بروز کردی ولی زهی خیال باطل.
کجایی تو؟
خوش میگذره؟

06 January, 2007 12:50  
Anonymous Anonymous said...

enough alireza !

you did great!

this calls supernatural IQ

06 January, 2007 23:55  
Anonymous Anonymous said...

از علی شنیدم تو درسات نمره های عالی گرفتی.خیلی خوشحالم که می بینم اونجا موفقی .خیلی دوست دارم رفیق.
قربونت علیرضا

07 January, 2007 12:44  
Anonymous Anonymous said...

چرا هستی و نیستی ؟ قرار بود باشی . نه تو کامنت دونیت...چرا ؟؟؟؟؟؟؟

17 January, 2007 15:22  
Anonymous Anonymous said...

واییی چه انتخاب قشنگی ... دلم خواست برم دوباره ببنیمش

21 January, 2007 12:52  
Anonymous Anonymous said...

delam mikhad on sheytonak ro tp ax peyda konam

22 January, 2007 10:52  
Anonymous Anonymous said...

سلام. باز هم همون خیال باطل.
بابا چی میشه دو خط اینجا بنویسی دل ما هم خوش بشه؟
خوبی؟ خوش میگذره؟

27 January, 2007 10:38  
Anonymous Anonymous said...

en harfhayee ke kheyli vaghte mikham begam .dige chehreye vagheyemo mikham benevisam

02 February, 2007 10:54  
Anonymous Anonymous said...

hey!!!!! khoobi??? yani chi poste akhare?man taze dobare shayad daram miam,,,hala har joor rahati hamoon bash!

05 February, 2007 16:56  
Anonymous Anonymous said...

عاشق كردن يه دختر سخته ولي اينكه يه دختري رو كه عاشقته به خواهي رد كني سخت تره

12 February, 2007 01:32  
Anonymous Anonymous said...

be shoghe enke shayad neveshti!!!khodamo hey gool mizanam!enja hava garm shode . dige khabari az barf o sarma nist. zemeston dare mire . man azash motenaferam . az en akhare sal ke zod mikhad bere.

13 February, 2007 16:36  
Anonymous Anonymous said...

BARAYE NANA:

اگر یه روز از زندگی من باقی مانده باشد، از هر جای دنیا چمدان کوچکم را می بندم، راه می افتم ایستگاه به ایستگاه، مرز به مرز، پیدایت می کنم، کنارت می نشینم و روی سینه ات به خواب می روم

14 September, 2007 05:06  

Post a Comment

<< Home